Heb jij ervaring als E-mail Campaign Developer? En wil je deze ervaring inzetten bij een gerenommeerde en grote Retail organisatie met miljoenen klanten? Lees dan snel verder!
Organisatie
Onze opdrachtgever is een gerenommeerde en grote Retail/E-commerce organisatie. In de Benelux hebben ze meer dan 1500 winkels en 4 miljoen klanten. Op het hoofdkantoor werken zo’n 850 professionals op een hybride manier (gem. 2 tot 3 dagen per week op kantoor) met elkaar samen.
Functie
Als E-mail Campaign Developer word je onderdeel van een team van webdesigners, e-mail marketeers en data analisten. Jij bent de go-to person voor de Lead van het team en de e-mailmarketeers en adviseert over hoe het maximale resultaat behaald kan worden uit het kanaal E-mail (CRM lifecycles, nieuwsbrieven, etc.). Jij voert zelfstandig campagnes uit en verbetert de bestaande. Hiervoor kijk je ook naar de gebruikte tooling, bouw je koppelingen en begeleid je implementaties.
Kortom:
- Je creëert, bouwt en plant campagnes;
- Je garandeert ’targetted messaging’;
- Je bewaart en beheert campagne workflows;
- Je voert tests uit om e-mailprestaties te optimaliseren;
- Je zorgt ervoor dat alles voldoet aan de kwaliteitsstandaarden;
- En je werkt nauw samen met de Lead van het team!
Functie-eisen
- Een aantal jaren relevante werkervaring;
- Ervaring met technische inrichting van campagnes in Adobe Campaign;
- Analytische instelling en sterk in stakeholdermanagement;
- Gestructureerde werkhouding, de e-mails maken grote impact en zijn van strategisch belang!
Aanbod
- Hybride werkomgeving (gem. 2 dagen per week op kantoor)
- Salaris afhankelijk van ervaring, max. €4700 bruto per maand o.b.v. fulltime. 32 uur is ook bespreekbaar;
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, o.a. 43 (!!) vakantiedagen (ook inzetbaar als extra salaris).
Sollicitatie
Jasper Alkema +31 641837046 & Jasper.Alkema@mooring-it.nl